X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe)
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe)

ANALİZ

AnasayfaANALİZ

 

Dijital pazarlama faaliyerlerinizden ne kadar fayda sağladığınızı biliyor musunuz? Yaptığınız harcamalar boşa mı gidiyor, yoksa seslenmek istediğiniz kitleler ile işletmenizi buluşturuyor mu? İşte bu sorularınızın yanıtlarını kapsamlı bir dijital analiz verebilir. Dijital varlıklarınızın analizleri, pazarlama stratejinizi doğru çizmeniz için hayati önem taşır.

 

ANALİZ NEDİR?

Google Adwords, Facebook Business Manager, sosyal medya hesaplarınız, Google Tag Manager, Google Analytics, Yandex Metrica, Firebse, Apsflyer, App Annie ve benzeri tüm analiz araçlarınınızı inceliyor, dijital varlığınızın mevcut durumu ve ihtiyaçları ile ilgili detaylı bir rapor çıkartıyoruz.

 

ANALİZ NASIL YAPILIR?

Her sektörün, işletme modelinin, hatta aynı sektörde faaliyet gösteren firmaların bile analiz ihtiyaçları farklıdır. İncelenmesi gereken metrikler, analiz edilen firma özelinde belirlenmelidir. Bu metrikler yalnızca sizin sürüttüğünüz dijital pazralama faaliyetlerine göe değil, aynı zamanda rakiplerinizin yürüttüğü dijital pazarlama faaliyetlerine göre belirlenir ve böylece rahipleriniz arasında fark yaratmanız sağlanır.

Örneğin; bir e-ticaret sitesinde dönüşüm odaklı metrikler önemli iken, marka bilinirliği yaratmak isteyen bir firmada erişim ve etkileşim datası önemlidir. Bir mobil uygulama sahibinin uygulama kategorisi ve takip ettiği uygulama içi olaylara bağlı olarak, takip etmesi gereken metrik CLV ya da ARPDAU olabilir.

 

Dijital pazralama bütçenizin en verimli şekilde kullanıp kullanılmadığını, bu yol ile elde edilen faydanın tatmin edici olup olmadığını öğrenmek için sizi de İlhanArt'a bekliyoruz. 

 

 

 

 


Top