Çok Kanallı Pazarlama Nedir?

12.08.2020 11:24 tarihinde yayınlandı


Çok kanallı pazarlama, potansiyel ve mevcut müşterilerle etkileşimde bulunmak için çoklu iletişim kanallarının kullanılmasını ifade eder. Çok kanallı pazarlama , şirketin veya markanın web sitesi, mağazaları, sosyal medya, etkinlikler / konferanslar, e-postalar, push bildirimleri, tanıtım broşürleri, reklam panoları gibi hem çevrimiçi hem de çevrimdışı kanalların bir karışımını ifade eder.

Çok kanallı pazarlamada, şirketler ve markalar pazarlama stratejilerini çeşitli kanallar arasında tutarlı ve birleşik bir şekilde uygulayarak aynı mesajı her ortama uyarlarlar. Pazarlamacılar, birden fazla kanal kullanarak müşteri etkileşimlerinin alaka düzeyini ve değerini maksimuma çıkarır.