Geleneksel Medya
Bitiyor Mu ?

12.08.2020 11:47 tarihinde yayınlandı


Dizi izlerken reklam kuşaklarını TV’de seyretmeyi mi daha çok seviyorsun yoksa diziyi Twitter’daki iletilerden takip etmeyi yada mobil telefonunda diziyi izlemeyi mi ? 

Bir markanın mesajına hangi mecrada maruz kalmak istiyorsun?

– Tv’de mi ?

–  Gazetede mi ?

– Viral’demi ?

– Mobilde mi?

– Sosyal medyada mı ?

Bu sorulara verilen cevaplar bu yazının özünü oluşturuyor. Sosyal medyada tweet’ler,like’lar paylaşımlar ve entry’ler.. Herkes sosyal medyada kendine özgü profilini söylemini ve jargonunu oluşturdu ve oluşturmaya da devam ediyor. Katılım kültürü ile var olan sosyal medya dijital hayata bakış açısını getirmekte çok büyük anlam kazandı. Sosyal medya var olduğundan beri dijital alana yönelik çalışmalar entegre işler ve iletişim çalışmaları hızlıca yayıldı ve ortaya çıktı.

Markalar artık  mobil ve sosyal alanda iletişim çalışmalarını yoğunlaştırma amacındalar. İnteraktif dünyanın kurallarını anlamaya ve kendi pazarlama stratejilerine uygun hale getirmeye çalışıyorlar. Markanızın değerini tüketiciniz belirler.Sattırabildiğiniz kadar varsınız. Bunu son zamanlarda cezbedici noktaya  getiren etken ise dijital bir penetrasyonun artık var olmasıdır. Aklınıza gelmeyecek şeyleri bir gün dijital çalışmalar ile yapılmasını hiç akıl edebilir miydiniz?