X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe)
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe)

YOUTUBE REKLAMLARI

AnasayfaYOUTUBE REKLAMLARI

Youtube her gün en sık ziyaret edilen web sitelerinden birisidir. Komik videolardan tutun da eski şarkılara, en güncel bilgilen paylaşıldığı video haberlerine kadar her türlü içeriği sunuyor. Bu da Youtube'u hem pek çok farklı kitleye hitap eden, hem de kişilerin ilgialanlarına göre reklam vermeyi sağlayan bir platform haline getiriyor.

Neden Youtube? 

  • Youtube arama motorları ile ilşkisinden kullanıcı sayısına kadar pek çok kriterde en iyi video sitesi.
  • Günlük olarak 3 milyar video izleniyor.
  • Twitter’da dakikada 700 Youtube videosu paylaşılıyor.
  • İnternet kullanıcıların dörtte biri Youtube’da vakit geçiriyor.
  • Esnek hedef kitle seçimi imkanının yanı sıra belirli konu başlıklarına ya da sayfalara reklam verme şansı sunuyor.

Youtube Reklam Modelleri

Neredeyse tüm Youtube reklamları marka bilinirliğini artırmak amacıyla yapılmaktadır. Yine de Youtube reklam modelleri birkaç çeşide ayrılmaktadır. 

TrueView Masthead: HTML5 formatında çalışman ve ana sayfada, en üst bar kısmında yayınlanan reklamlardır. Bu reklam modelinde sadece ülkeye göre hedefleme yapılıyor ve de günlük rezervasyon bazında reklam verilebiliyor.

TrueView Videodan Önce: İsminden de anlaşılacağı gibi videodan hemen önce başlayan ve atlanabilir reklamlardır. Videonun öncesine, orta kısmına ve son kısmına konulur. Kullanıcı 5 saniye sonrasında reklamı atlayabilir. Kullanıcının 5 saniye içinde reklamı atlaması durumunda ücret yansımaz.

TrueView Yer Paylaşımlı Reklamlar: Bu reklam modeli ise Youtube izleme sayfalarında, video oynatıcının altında yer paylaşımlı olarak görünen, 480x70 boyutundaki resim reklamlardır. Video penceresinin altındaki %20’lik bölümünde yer alır. Masaüstü ve dizüstü bilgisayarda görünür aynı zamanda istediği zaman kapatılabilir. Kullanıcı reklamı büyütmek amacı ile tıkladığı zaman ödeme yapılması gerekir.

TrueView GDN: Google Display Network'ün kısaltması olan bu reklam modeli, oynatılan videonun sağında, önerilen reklamların en başında banner olarak görünür.  Bu reklamlar tıklama başına ücretlendirilir. Bazı durumlarda bu reklam oynatıcının altında olabilir.

Bumper Reklam Modeli: YouTube'un 6 saniyelik yeni modeli Bumper reklamları, GBM (Görüntüleme Başına Maliyet) bazında ücretlendirme yapar. Youtube Bumper reklam modeli ile kısa ve öz hikayeler oluşturarak marka bilinirliği ve harekete geçirici mesajlar verebilir kullanıcıların dikkatini çekebilirsiniz. 

 

Neden İlhanart?

  • 360 derece hizmet prensibimiz ile kampanya boyunca ihtiyaç duyacağınız tüm prodüksiyon, garfik tasarım, kapmayanya oluşturma ve reklam verme hizmetlerine tek adresten ulaşabilirsiniz.
  • Kampanyalarınız hedef kitlenizin analizi, rakiplerinizin analizi önceki kampanyalardan elde ettiğiniz dönüşümler gibi pek çok veri göz önünde bulundurularak titizlikle tasarlanır.
  • Elde edilen sonuçlar size raporlanır ve daha sonra oluşturulacak kampanyaların en verimli hale getirilmesinde kullanılır.

Top